yvonne-annemieke-ghana.reismee.nl

Bedankt!

We zijn inmiddels alweer bijna twee weken terug in Nederland en inmiddels weer aan het werk.Wel was het de eerste dagen weer even omschakelen naar het westerse leven. En hoe toevallig is het dat één van de eerste nieuwsberichten die we weer hoorden, was dat hoogstwaarschijnlijk een vaccin tegen malaria is gevonden. We kijken terug op een super leuke en bijzondere tijd in Ghana, vooral in Kpando. We hebben samengewerkt met veel leuke en enthousiaste mensen.

Het was leuk om onze belevenissen met iedereen te delen endank jullie wel voor alle leuke reacties, we hebben ze met veel plezier gelezen.
Ook willen we iedereen bedanken voor het enthousiasme waarmee er mutsjes gehaakt, gebreid en gekocht zijn. Het waren er echt heel veel. We hebben er een aantal uitgedeeld aan de geboortekliniek en het ziekenhuisje St. Patrick. Het grote deel van de mutsjes hebben we overhandigd aan United. Zij zullen in januari weer gaan starten met educatie aan zwangere vrouwen en kunnen de mutsjes hiervoor goed gebruiken.
We hebben ook veel kinderkleding en speelgoed gekregen dieook op een goede plek terecht zijn gekomen.
Dankzij iedereen die een financiële bijdrage heeft gedaan, hebben we veel labspullen aan de labs kunnen geven.
Alles is super goed terecht gekomen en zal met veel plezier worden gebruikt, gedragen en besteed.

Aan deze reis houden we veel bijzondere, leuke, grappige, indrukwekkende herinneringen over. Belevenissen en herinneringen die ons altijd bij zullen blijven. Kortom: (weer) een ervaring om nooit te vergeten!!

Ria Nijhof

Bedankt voor jullie enthousiaste verhaal. Rechtstreeks contact met de mensen die weten wat er nodig is. Jullie vormen een belangrijke schakel tussen ons die best iets willen doen en de mensen ter plekke. Dat geeft vertrouwen en zo weten we dat het allemaal op de plaats komt waar het nodig is .Bedankt en succes met jullie verdere werk.

Mayke B.

Heb vandaag alle foto's bekeken en hier ook weer een indruk gekregen welk werk jullie beiden hebben verzet. Belangrijk ook dat alles goed is verlopen en de spullen op de goede plaats terecht zijn gekomen. Ook een ervaring rijker geworden. Daarnaast hebben jullie ook veel andere mensen ontmoet, hetzij in ziekenhuizen of elders. Nogmaals fantastsich werk. Groetjes en succes met jullie werk.